Subject: Arutelupäev
From: "Mari Kalbin - SOM" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Apr 2025 12:10:07 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kutsume Teid arutelupäevale, mille eesmärk on anda ülevaade
ravikindlustuse seaduse muutmiseks koostatud seadusloome väljatöötamise
kavatsusest ja pikaajalise haigusega inimeste toetusprojektist ning
korraldada arutelu lähiaastate eesmärkide seadmiseks.

Kohtumine toimub 8. mai, algusega kell 10.00 kuni 14.30. Kohtumise
asukohaks Tallinn, täpse asukoha saadame enne kohtumist.

Kohtumisele ootaksime Teie asutuse esindajaid vastava teema osas.

Sooviksime teada Teie asutuse poolt osalejate arvu ja nimesid, et
planeerida toitlustust ja ruumi suurust.

Palun andke oma osalemissoovist teada esimesel võimalusel meili aadressil
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Kohtumise päevakava

10.00 – 10.30 Kogunemine ja hommikukohv

10.30 – 12.00 Ülevaade ravikindlustuse seaduse muutmiseks koostatud
seadusloome väljatöötamise kavatsusest - Sotsiaalministeerium ja
Tervisekassa

12.00- 12.30 Pikaajalisel haiguslehel olevate inimeste toetussüsteemi
projekti  hetkeseis ja tulevikuplaanid - Sotsiaalministeerium

12.30 – 13.30 Lõuna

13.30– 14.15 Tulevikuplaanid (ravikindlustus ja ravikindlustushüvitised
näiteks töövõimetushüvitised, hambaravi).

*	Millistele tegevustele tuleks aastatel 2026–2029 piiratud eelarve
tingimustes kõige rohkem keskenduda?
*	Milliseid võimalusi näete, et suurendada tõhusust ja vähendada
bürokraatiat?

14.15 – 14.30 Päeva kokkuvõte

Kõike head soovides

Mari Kalbin
nõunik
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5873 2988

Sotsiaalministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
 <https://www.sm.ee/> www.sm.ee